Zoeken in deze blog

zondag 30 oktober 2011

Easy Paris oogschaduw

Voor mijn verjaardag 2 weken geleden, kreeg ik een beauty pakketje. Een van de dingen die in dat pakketje zat, was deze oogschaduw.


Er zitten vier kleuren in het bakje. En 1 klein eigenlijk onbruikbaar spiegeltje, want hij is nou eenmaal veel te klein om ook maar 1 oog in te zien. Maar alsnog een leuk detail!

Het is trouwens wel grappig dat je de lens van mijn camera in het spiegeltje ziet bij deze foto haha!

Nouja, laten we maar eens naar de kleuren gaan kijken:


De kleur rechts in het bakje is goud/geel achtig. Licht maar wel heel mooi! Vooral als je hem mengt met een van de andere kleuren <3


Deze kleur is van boven aan het bakje. Een iets donkerdere kleur dan de vorige, maar weer heeeeeeel moooi! 


Het licht op deze foto is niet heel gunstig helaas, maar het is eigenlijk dezelfde kleur als de 2 hierboven , maar weer net even een paar tikjes donkerder. Dit is overigens mijn favoriet van de 4!


En als laatste de blauw/zilver/grijs achtige kleur. Ik vind hem bij mij niet zo mooi staan, maar dit komt omdat hij mijn ogen te donker maakt. En aangezien mijn huid bijna wit is..! Maar het is en blijft een mooie kleur vind ik!

Dit zijn ze nog even alle 4 samen, in dit licht lijken de 1e en 2e bijna het zelfde maar dat valt in het echt best mee hoor! 

Op dit moment is deze oogschaduw mijn favoriet on top! Ik gebruik hem echt IE-DE-RE-DAG! 

Wat is jouw favoriete oogschaduw op dit moment?

Xx Groetjes NellemiekeD&KirstenN

Geen opmerkingen:

Een reactie posten