Zoeken in deze blog

maandag 31 oktober 2011

DA oogschaduw


 Nog een dingetje dat in het beauty pakketje zat, die ik voor mijn verjaardag heb gekregen, is deze trio oogschaduw van de DA. Hij is dan wel niet van een heel duur merk, toch vind ik hem niet onprettig om te zien en op te hebben!
Dit zijn de kleuren zoals je ze ziet wanneer je de deksel open maakt.


Nog een close-upje van deze oogschaduw. (het zijn zoals je wellicht al hebt gezien allemaal bruin tinten.) 

Maar eventjes kijken wat er zoals in dit bakje oogschaduw zit:


De eerste van de drie, en ook de lichtste, is deze mooie crème wit kleurige. 


Dan de op een na donkerste kleur. De licht bruine oogschaduw.


En dan als laatste, deze donker bruine oogschaduw. Deze is voor mij net iets te donker, maar dat is natuurlijk maar een mening. Misschien vind jij hem wel heel mooi staan bij jezelf!


Er zit een applicator bij, maar ik vind het toch fijner om met een kwastje te werken.
(Opnieuw een mening haha.)

Dan nu de swatches: 


Dit is de crème witte kleur, mooier en beter gepigmenteerd als je hem nat aanbrengt.


Dan de 2e kleur, de licht bruin. Dit is van deze drie zeker mijn favorietje!
Niet te licht niet te donker, just perfect!



Dan de derde, laatste, en donkerste! De donker bruine kleur. Voor mijzelf niet zo geschikt vind ik, maar als je een wat donkerdere huid hebt staat ie heel mooi. Ik ben nou eenmaal zo wit als een melkfles, helaas. 


Dan nog even alle drie de kleurtjes op een rij. Hier zie je het verschil in kleur goed.


En hier is ie nog een keertje. Je ziet de zachte glans (zoals ook op de deksel staat aangegeven) hier wel een beetje. In het echt is deze beter te zien!


Dan nog eventje de achterkant voorbij laten komen. Zoals je ziet is hij 18 maanden lang goed, en is het 2C5. Wel  jammer dat ze geen leuke namen hebben, want daar ben ik dol op! <3

Xx groetjes NellemiekeD&KirstenN



Dan nog even tussendoor. Als jij nog tips, of opmerkingen hebt, laat dit dan even bij de comments achter aub, zo kunnen wij dit volgende keer beter doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten