Zoeken in deze blog

zondag 2 oktober 2011

Essence producten


Laatst was ik aan het rond neuzen in de Kruidvat, en toen zag ik wat producten staan van Essence. Dit x geen make-up artikeltjes maar gezichtverzorgings producten.


 Zo als deze 'refreshing toner'. Ik vind hem echt heel lekker ruiken, en echt een fijn product om te gebruiken. Ook is de verpakking echt heel schattig, typisch Essence!





Dit is de gezichtscrème, een crème die je huid zacht en soepel maken, En wat ook heel handig is (vooral voor mij) is dat deze crème je huid mat maakt!


Dit is hoe het potje er van buiten uit ziet. Ik vind het een super schattig potje, met veel opvallende kleuren. Typisch iets voor essence! 


Dit kleine pakketje zijn de make-up remover doekjes. Make-up gaat er gemakkelijk af, zelfs waterproef!
En net als de voorgaande producte is de uitstraling weer super schattig!


En als laatste heb ik de nose strips gekocht, dit zijn strips die je op je neus plakt om zo je mee-eters, en ander vuil er uit te trekken.  Ik vind ze niet helemaal perfect werken, want niet al het vuil word verwijdert.. Maar voor zo een lage prijs vind ik dat niet zo erg.


Ook heb ik even wat foto's gemaakt van de beschrijving van het product:
(het staat namelijk niet in NL op de verpakking.)


De make-up remover doekjes.


De creme.


De Tonic.


De Nose Strips.



En zo als gewoonlijk bij Essence zijn de prijsen heel erg laag. Alles was tussen de 1,29 en 3 euro in volgens mij. In totaal heb ik hier 7,50 aan uit gegeven.

Xx Groetjes NellemiekeD

3 opmerkingen:

  1. ik heb zelf die doekjes gekocht
    ik vind ze heel lekker ruiken hah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik laatst ook een paar skin producten van essence gekocht. Ik ben er erg tevreden mee.

    BeantwoordenVerwijderen