Zoeken in deze blog

donderdag 4 augustus 2011

Koeien Nagels!



Ik was weer eens mijn nagels aan het lakken..
Toen ik mijn nagels wit had gelakt met de witte french manicure van de HEMA, vond ik het nogal saai.
Daarom pakte ik mijn crack nagellak erbij en smeerde dat op de eerste nagel.
Eerst even wat te drinken pakken beneden en daarna de rest van mijn nagels doen, dacht ik.
Mijn broer was op dat moment ook beneden, en zei: wat voor een koe heb jij nou weer op je nagels?
Dit inspireerde mij om mijn nagels zo verder te maken. Het resultaat is dan wel niet heel netjes (ik had het nogal snel gedaan haha) toch vond ik het wel grappig.
De zwart, en de blauw op mijn nagels zijn beide van 'Safari'.

Wat vind jij van deze loeiende nagels?

Xx groetjes NellemiekeD&KirstenN

Geen opmerkingen:

Een reactie posten