Zoeken in deze blog

donderdag 4 augustus 2011

Een paar nail art dingen die ik de laatste tijd heb gemaakt

De afgelopen tijd heb ik vaak mijn eigen, of andermans nagels gedaan.
Ik ben er eigenlijk pas een tijdje mee bezig, maar toch wil ik jullie een paar van mijn 'creaties' laten zien.


Dit was de aller eerste x dat ik mijn nagels gelakt had, en er nog echt wat op had getekend ook!
Dit deed ik natuurlijk samen met KirstenN haha ;)

Hierna heb ik bij een vriendin van mij een soort kleine ruitjes gemaakt.

Bij een andere vriendin heb ik deze nail art weer gemaakt. 
( OMG I LOVE HAAR LANGE NAGELS! :D )

Toen ik de crack nagellak ontdekte ben ik eerst met paars aan de gang gegaan, hierna ben ik lekker gaan proberen met mijn nieuwe lovely lakje!

Tijger print was/is helemaal hot! Dus nouja.. ik ben een tijger print gaan maken op de oh zo lange mooie nagels van een van mijn beste vriendinnen! (haha niet letten op me rare schouder beneden in de hoek ;$ )

Toen ik op internet zocht naar nail art designs, kwam ik uiteindelijk op 'Marble Nails'
deze ben ik toen bij mijzelf gaan maken, en dit was het resultaat! :)

Flowerrr Powerrr Nails! Niet een van mijn beste, maar wel grappig op er bij te zetten.

Je ziet het niet heel goed op de foto, maar het stelt een rits voor...

We All Love Minie Mouse! <3
Vandaar deze schattige Minie Mouse nageltjes.

Hello Kitty, is super schattig! En in Japan ook erg populair.
En aangezien mijn aller beste vriendin half japanse is, moest ik het maar eens proberen dan he!

Cup Cakes zijn super hot! En buiten dat ze lekker zijn, staan ze ook super cute voor op je nagels!

De echte party nails zijn 100% glitter!!

Van mislukte nagels, scary nagels maken ;)

Classy, en super cute!

Wat je met nagel stickertjes wel allemaal kan doen! French Manicure normaal en andersom.

Mijn zelf gemaakte French Manicure 0:)
haha prachtig xd'

Ik had 2 nieuwe kleurtjes.. Dus dan maar creatief zijn!


Wat is jouw mooiste creatie?

Xx groetjes NellemiekeD&KirstenN

Geen opmerkingen:

Een reactie posten