Zoeken in deze blog

zondag 4 december 2011

Shoplog 02-12-11 Hema, Kruidvat, Douglas, H&M

Oke Lady's, 't is tijd voor een shoplogje. Ik ging vrijdag met 3 hele lieve vriendinnen van mij 'sinterklaas cadeautjes' shoppen. Tuurlijk is er wel wat bijgekomen dan alleen de cadeautjes van onze lieve sint!

Let's start:





We moesten voor 5 euro!! 3 cadeautjes kopen.. Had onze school bedacht.
Heel moeilijk natuurlijk, en het moest er een zijn voor: een jongen, een meisje en eentje die je zelf leuk vind. Nou lady's ik heb gekeken of er voor een jongen iets goedkoops te vinden was. maar dat is er dus NIET! Daarom heb ik maar een tijgertje bad schuim iets gekocht hihi ;$ (deze is overigens 1,29)















Voor de dames was het een stuk makkelijker!
Er was ruime keus in goedkope, maar super schattige kleine (maar ook grote) hebbe dingetjes! 

Zo vond ik bij de H&M deze hele kleine, en zeer schattige Lipgloss voor aan je mobieltje! Deze was 0,95 euro, dus ruim binnen het budget. 
:D






En dan als laatste een cadeautje, die ik zelf ook graag zou willen hebben!
Een douche/bad setje, gekocht voor 2,79 euro bij de Kruidvat.



Het geheel ziet er ontzettend schattig uit, zo in het rood met zilver. En dit strikje maakt het helemaal af, echt ontzettend schattig vind ik het!


Bij de 'Douglas' was er een actie: Paris Memories lakjes voor maar 0,99 euro!
En aangezien het bijna sinterklaas was heb ik het lekker voor mezelf in laten pakken #herkenbaar?!



Nou dit zijn ze dan.. De lakjes. 4 Mooie glitter lakjes, ook al valt dat bij het bruine lakje niet heel erg op maar  zit er toch zeker wel in. Hier binnenkort een  artikeltje over, want nu kan het, aangezien een vriendin van mij het zwarte lakje heeft geleend, niet! 


Douglas heeft ook zijn eigen cadeau papier, heel chique vind ik het.
(overigens ook heel dik en stevig)



Voor mezelf heb ik ook een aantal dingetjes gekocht o.a deze Fix&matte translucent loose powder van 'Essence'. Een witte (op je huid transparante) poeder, voor over je foundation.
Dit doosje van 15,5g was volgens mij tussen de 2,50 en de 3,00 euro in.



Van Gosh heb ik bij de 'Kruidvat' een primer van Gosh gekocht.
Deze primer was 16,99 euro.


En als laatste: De Foundation van de 'Hema', dit is de 2e foundation in mijn hele leven die ik heb gekocht... Ik zal alles uitleggen over deze foundation in het artikeltje dat eraan zit te komen (en ook eenartikeltje over de 'loose powder' en primer!!) Want tegen alle verwachtingen in, is deze foundation voor 3,- euro, heel erg fijn!

Xx Groetjes!

4 opmerkingen:

  1. Je hebt echt super leuke dingen gehaald!
    ik heb ook een tijdje foundation van de hema gehad

    Zou je mij misschien op bloglovin kunnen volgen aangezien GFC weggaat? ;$
    Alvast bedankt! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die lakjes heb ik echt nog nooit gezien, terwijl iedereen het er altijd over heeft. Volgende keer maar beter kijken haha. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen