Zoeken in deze blog

dinsdag 20 december 2011

Gosh Velvet Touch Foundation Primer Cream

De Gosh Velvet Touch Foundation Primer Cream..
Je hebt er vast wel eens over gehoord/iets over gelezen, of wel is gezien in de winkel. Bij mijn laatste shoplog artikeltje (maar natuurlijk niet me laatste x shopping!) heb ik deze nieuwe aanwinst gekocht.

Laten we beginnen met de verpakking.
Ik vind het geen lelijke maar ook geen "Bam Wauw!" verpakking hebben, maar gewoon een classy looking zwart/witte flacon. 
Het is overigens wel fijn dat de bodem mee beweegt zodat je ziet hoeveel je nog ongeveer hebt!



Hij heeft een pompje om het product eruit te krijgen, dit vind ik altijd wel fijn, lekker hygiënisch! :D





Het product is wit van kleur, en op je huid natuurlijk transparant. Dit is de  hoeveelheid die je krijgt als je 1x pompt, dit is genoeg voor je hele gezicht en nek, dus vrij zuinig ik gebruik!

Hij schijnt trouwens ook erg fijn te zijn voor de gevoelige huid!





Het product is makkelijk uit te smeren. Ik las op een andere blog van iemand die een sample van de Kruidvat had geprobeerd dat zij hem klonterig vond, maar daar merk ik totaal niks van! Nouja ieder zo zijn eigen ervaringen.


In het begin lijkt het alsof de primer glimt, dit verdwijnt al snel. Integendeel zelfs, ik vind hem als hij droog is vrij mat! Erg fijn dus als je een vette huid hebt, zoals de meeste pubers. (En ik zelf.)


De primer bevat organische Calendula olie en het werkzame MPC (Milk Peptide Complex) ook bevat het vitamine F. Al deze ingrediënten moeten ervoor zorgen dat fijne lijntjes worden geminimaliseerd, voor een stevigere en elastischere huid. En hij zou moeten werken tegen een droge huid. De primer zorgt voor een egaal, perfect huidoppervlak, met een zijdezacht en glad gevoel.


Ik vind dat alles  gewoon klopt!









In de primer zit 30 ml, en hij is 12 maanden goed!


Zo ziet de primer er nu uit, er is al een groot deel uit na ongeveer 3 à 2,1/2 weken. Jullie zullen er waarschijnlijk langer mee doen, maar ik heb er veel meer uit gepompt om nog een make-up look voor deze blog te maken (ik zet ze er alleen niet op haha, ik vind ze gewoon niet goed genoeg!)




Xx Groetjes!

1 opmerking:

  1. hee schaatttxx

    ik ben trots op je ! wat een super leuke blogg..
    ik heb der zelf ook 1! alleen die is zeker nog niet te vergelijken met dit! (nog even oefenen juul;)). wil je hem even lezen en kijken wat ik de volgende keer beter kan doen ofsoo? dankuuxxxxx

    xxjes van JuliaR

    BeantwoordenVerwijderen