Zoeken in deze blog

woensdag 23 november 2011

Pimp your headphones



Sorry, sorry! Ik heb sinds 3 november al geen artikel meer geplaatst! Ik had het gewoon zo druk met school, en ik ben ook nog eens een tijdje ziek geweest.. Dus het ging even niet zo lekker.. Maarrrr, nu heb ik wel weer een paar leuke artikeltjes voor jullie in petto. Dit is er een van. Je koptelefoon pimpen!


Je kent ze vast wel, of misschien heb je er zelf een ; de saaie en normale koptelefoons.. En aangezien koptelefoons nu helemaal hip zijn, leek het mij leuk om een artikeltje te maken over hoe je deze leuk kunt pimpen! Zo heb je altijd je eigen en unieke koptelefoon! Die op de foto heb ik bij de HEMA gekocht voor ongeveer 15 euro.


Je kunt, al je dat leuk vind, een lint om de bovenkant doen. Dit staat erg schattig en in het rood vind ik het een beetje 'kerstachtig' of 'sinterklaasachtig'. (Misschien ook leuk voor in je surprise!) Zelf heb ik dit maar niet gedaan want ik had een ander ideetje in gedachten.


Ik heb best veel nagellak stickers, en aangezien deze gewoon heel goed plakken, kun je deze prima gebruiken om op je headphones te plakken!


Hier zie je de zijkant. Hiervoor heb ik 3D stickertjes gebruikt (de blauwe) en in het midden gewoon een platte. Ik vind het echt een super schattig effect! (Maar 'hé!' das mijn mening)


In plaats van lint om de bovenkant wikkelen heb ik toch ook maar voor stickertjes gekozen, om de 3/4 cm plakte ik er weer een.


En als laatste ; de diamantjes! I just like it girly!
Ik had ooit op de kermis ofzo iets een sleutelhanger met allemaal grote (plastic) diamantjes erop gewonnen. Deze vielen er echt al heel snel uit, en toen kwam ik op het idee om ze te gebruiken om mijn witte koptelefoon te pimpen! Ik prikte met een pincet (kon geen schaar vinden -_- ) een gaatje in het zachte gedeelte, en deed dit ongeveer om de 1 à 1,1/2 cm. Daarna smeerde ik een beetje lijm in elk gaatje, en priegelde de diamandjes erin. Even laten drogen.. En voilà! Mijn zelf gepimpte koptelefoon is af!

hopelijk heb je er wat aan!

Xx groetjes NellemiekeD&KirstenN

Geen opmerkingen:

Een reactie posten