Zoeken in deze blog

vrijdag 25 november 2011

My Life In The Pictures

Op www.Teskuh.nl vond ik de arikeltjes van 'My Life In The Pictures' , deze vind ik gewoon zo ontzettend  leuk! Dus het leek mij leuk om dit zelf ook is te doen. Dus hier..


Heerlijk 'Ice Tea Green' drinken op het strand, met mijn vader en broer, wanneer het zonnetje scheen.!


Toen 14 werd kreeg ik van Kirsten, buiten een 'Replay' luchtje, m'n eigen (chocolade) bb haha, hij was super lekker, Hmmm!






 Dagje vrij van school, werd een bak dagje zoals je ziet! kruidkoek en boter koek <3







Nog meer eetwerk dan maar, Kirsten en ik kunnen heeeeeeeerlijk genieten van een zak chips, op een vrijdag na school gaat dat er altijd wel in!






We zijn nog niet klaar met al het snaai werk hoor!



Hier het overheerlijke energy rijke drankje: 'Red Bull'









If ya need some energy without Red Bull ya need a Ice Caffee <3



O-ver-heer-lijk!




Mijn zelf gemaakte oh zo heerlijke 'latte macchiato'



Als je een koffie liefhebber bent,weet je waar ik het over heb <3









Een afschuwelijke oog foto proberen te fixen met allerlei effecten.. Gelukt?




Hoe vinden jullie de print van m'n nieuwe snowboard? Alvast gekregen voor kerst, ookal kan ik echt totaal niet snowboarden. *Schaam Schaam*


Heerlijk he? Als je net thuis bent van school, en de wind je haar er zo! uit laat zien -_-


Oke, ik vind mijn eigen haar verschrikkelijk.. Dus normaal stijl ik het (bijna) altijd. Maar zo ziet het eruit als ik dat niet doe.


And as last: Going crazy with the girls! Dit was mijn crazy foto..


Xx groetjes NellemiekeD&KirstenN

ps. voor herhaaling vatbaarof niet?

3 opmerkingen: