Zoeken in deze blog

dinsdag 13 september 2011

Echte nail freaks Tip!

Haaajj,

Ben jij een echte nagel freak net als ik? Dan vind je het vast ook VERSCHRIKKELIJK als je je nagel breekt, of hij niet goed gevijld is en een van de vervelendste dingen (vind ik) als er zo een laagje van je nagel af gaat als ze net mooi lang zijn!

Neem daarom altijd een klein nood pakketje mee!

Bij de H&M hadden ze een tijdje geleden een klein pakketje waar allemaal dingetjes in zaten voor je nagels. Deze neem ik altijd mee, het is dan wel niet de beste kwaliteit maar wel goed genoeg voor een nood pakketje! 

Je kunt er natuurlijk ook zelf eentje maken, door een klein etuitje te vullen met miniaturen van alle nood benodigheden. (volgens jou!)

Mijn pakketje heb ik ook nog een beetje aan gevuld.  Buiten de spulletjes die H&M er al in had gestopt

Heb ik er zelf nog een schattig nagel knippertje, nagelriem olie, nagelriem zald, en transparante lak bij gedaan

Hopelijk heb je er in de toekomst wat aan!

Xx groetjes NellemiekeD&KirstenN

Geen opmerkingen:

Een reactie posten