Zoeken in deze blog

zaterdag 23 juli 2011

Verschrikkelijke Essence nep nagels!!





Essence is normaal een heel goed en vooral goedkoop make-up merk.
Helaas is niet alles goed.. Ik heb een tijdje geleden de nepnagels van Essence gekocht. Ze zager er in de eerste instantie prima uit, ookal kon je natuurlijk wel echt het verschil zien met de wat duurdere nepnagels..
Ik besloot deze te kopen, ach voor iets van 2,99 is het het proberen waard, toch?
Nou niet dus! Ze waren verschrikkelijk!

Er zaten dan wel verschillende maten in.. toch kwam je uit op deze duim
Nou volgens mij is de duim van een gemiddelde tiener wel even ietsje kleiner! :o


Ook waren de nagels niet normaal kort.. Je ziet mijn duim nagel (die niet echt lang was) er gewoon boven uit komen! 

Ook bleef de lijm (die al voorgesmeerd op de nagel zat) niet goed plakken.
Ze zijkanten waren ook veel te breed, ik heb heeeeeeel wat moeten vijlen voor ze ook maar een beetje wilde passen. Nou toen was ik er al helemaal klaar mee! 
Ik ben er maar mee gestopt en heb mijn eigen nagels gewoon verzorgd en gelakt..
Xxx Groetjes NellemiekeD&KirstenN

Geen opmerkingen:

Een reactie posten